4M ערכות מדע ויצירה

4M ערכות מדע ויצירה מפתחות המובילות בעולם

כיצד תעזרו לילדיכם ללמוד עקרונות מדעיים ולצבור מיומנויות וידע תוך כדי זמן משחק חווייתי

מזה שנים רבות חברת 4M מדורגת כמובילה עולמית בערכות לימודיות חוויתיות. כיום לאחר 27 שנות פעילות, 4M פעילה ביותר מ-80 מדינות בעולם. אנו ב``ליה טויס`` מייצגים את החברה המדהימה הזאת בישראל כבר מעל ל-15 שנים. שנים של החדרת ידע מדעי במגוון תחומים, שנים של פיתוח היצירתיות והדמיון. אנו רוצים לשתף אתכם היום בדרך הנפלאה שאנחנו עוברים עם חברת העל הזאת שאתם מכירים ממדפי מאות החנויות המיוחדות ביותר בישראל.
4M ערכות מדע ויצירה

4M – למען המדע והידע

חברת 4M עוזרת לילדים לפתח את היצירתיות והדמיון שלהם מאז מוצרנו הראשון שהגיע לשוק בשנת 1993. בעקבות ההצלחה האדירה של גיר הג’מבו והמוצרים הזוהרים-בחושך, התחלנו לייצר צעצועים חינוכיים מדעיים בשנת 1999 והשקנו את סדרת ה- Kidz Labs. כעת בעשור השלישי לפעילתנו אנו ממשיכים לחדש ולייצר מוצרי פרימיום המעוררים התפתחות מנטלית וקטלוג המוצרים שלנו מונה מעל ל- 300 ערכות מדע ויצירה שעוצבו על ידי צוות המומחים הביתי. אנו גאים להציג את מוצרינו בבוטיקים המתמחים, בחנויות המוזיאונים ובחנויות הקניונים היוקרתיים ביותר מ- 80 מדינות ברחבי העולם. בתמיכתכם ובשיתוף הפעולה איתכם, ידידינו ושותפינו, אנו מתחייבים להמשיך ליצור ערכות מדע ויצירה איכותיות, טעונות בדמיון, יצירתיות, השראה ומון כיף.

4M - ארבעת רבדי התודעה

דמיון, יצירתיות, השראה וכיף הם 4 עקרונות הליבה שהביאו להקמת 4M. התכונות שיש באנשינו, בתכנונים והעיצובים שלנו ובכל תהליך הייצור. אלמנטים חיוניים אלה של התפתחות בריאה אנו מקווים להחדיר בכל נפש צעירה ויקרה: בעזרת רובד הדמיון, אנו יכולים לראות את הדברים הטובים בעולם לדמיין איך אפשר לשמר ולשפר אותו עוד יותר; בעזרת רובד ההשראה, אנו מקבלים את האומץ לחקור, להגיע לאופקים חדשים ולהתמודד עם אתגרים; בעזרת רובד היצירתיות אנו ממציאים פתרונות חדשניים כיצד להתגבר על מכשולי החיים; בעזרת רובד הכיף אנו מעריכים ומתענגים על עולמנו מלא הפלאים, כל יום מחדש.

4M למען הצעירים

התפתחות תפקוד המוח הביצועי היא היבט קריטי בחינוך הילדים. הדבר משפיע לכל החיים על יכולתם ללמוד ולעבד מידע. ערכות המדע והיצירה שלנו, באמצעות יישום קל ונוחיות השימוש, יחד עם רמת תחכום גבוהה המסתמכת על ידע מדעי ומלאכת יד, מעוררים פעילויות מוחיות גבוהות ומשפרות משמעותית את ההיגיון, יכולת הסקת מסקנות, ניתוח נתונים ומשפרות את יכולת הדמיון.

4M למען ההורים

ערכות מדע ויצירה של 4M נועדו לשימוש ולשימוש חוזר, מה שמייצר שעות של משחק דמיון והשראה. השאלה הפשוטה “מה עוד אפשר לעשות עם זה?” ייצרו לילדיכם מימד חשיבה חדש, על ידי עיבוד ויישום אלטרנטיביים לרכיבי הערכה, בין אם הם מכניים, כימיים או צבעוניים. הצעצועים ומשחקים של 4M, יוצרים פעילויות מהנות המשלבות מדע מעשי ומקנים הבנת עקרונות הליבה טובה יותר של התיאוריה המדעית. כתוצאה מכך ילדיכם משפרים באופן ניכר גם את הישגיהם במסגרת החינוך. ילדים שמשחקים בצעצועים חכמים, ממשיכים להיות חכמים.

4M למען השקט הנפשי

כל מעצבי המוצרים שלנו יוצרים מוצרים עם גישת בטיחות לפני הכל. 4M בודקת בקפדנות את כל ערכות המדע והיצירה שלהם לפני שהם באים במגע עם הלקוח. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מעבדות בדיקה מובילות, בעלות מוניטין רב על מנת להבטיח שכל מרכיבי המוצרים שלנו, החל מהרכיבים עצמם וכלה באופן השימוש הסופי שלהם בסוגי התפקוד השונים, מתאימים לתקני הבטיחות המחמירים של ארה”ב ואירופה. אנחנו אוהבים ילדים, ולשחק במוצרי 4M פירושו לשחק במגרש הבטוח. אנו מייצרים את המארזים מחומרים הניתנים למחזור, שהם כמעט ב- 100% ללא PVC , אנו גם חושבים שאם האריזות יהיו חלק מהפעילויות, זו דרך טובה ליהנות ממוצר מבלי לזרוק דבר!

4M למען האכפתיות

הפכנו להרבה יותר מסתם חברת צעצועים. כחברה גלובלית, אנו מכירים באחריותנו הגלובלית. הרוח הזאת היא לא רק של ההנהלה הבכירה, אלא של כלל הצוות של 4M. העבודה השוטפת שלנו עם ארגונים איכותיים כמו: Oxfam, Orbis, The Hong Kong Family Welfare Society, World Vision ורבים אחרים ברחבי העולם נמשכת ואנחנו מחפשים לעשות יותר. אם יש לכם תוכנית לעזור לילדים מעוטי יכולת באזורכם, או אם תרצו להקים “TE4M Rocket” משלכם, נשמח לשמוע על כך.
צעצועים

צעצועים והתפתחות ילדים

איך עושה חתול? ואיך עושה פרה? ואיך הפרופסור פול רמצ’נדני קשור לזה?

חשבתם פעם כיצד צעצועים משפיעים על התפתחות ילדיכם?
חינוך ילדנו מתחיל מסקרנות, חקר המגע, הצבעים ותגובות החפצים, חיקוי הקולות והתנועות, דרך הדמיון והיצירתיות ועד לפיתוח החשיבה האסטרטגית והידע המדעי.
שילוב של התפתחות פסיכולוגית בריאה, אמפטיה, פיתוח הדמיון, הסקרנות והיצירתיות, פתיחות ושיתוף פעולה עם הסובבים, בתוספת ידע ריאלי ומדעי, יפתחו בפני ילדינו את הסיכוי שיתפתחו, יצליחו ויהפכו להיות ביל גייטס, או סטיב ג’ובס הבא.
גידול דור העתיד מתחיל מינקות שעטופה בצעצועים ומשחקים. צעצוע שתוכנן על ידי מומחים לחינוך והתפתחות יהיה אבן פינה מהותית בהתפתחות ילדנו, אחד שלא, יבזבז את זמנם ואולי אף יסכן אותם.
הידעתם בשיטות החינוך המתקדמות משולבים צעצועים ומשחקים מאופן מלא? לא סתם אוניברסיטת קיימברידג’ גייסה את הפרופסור פול רמצ’נדני לתפקיד “הפרופסור ללגו ומשחקים”.
אנחנו בליה טויס חוקרים את הנושא מזה כמעט 19 שנים ודואגים לייבא לישראל את המוצרים הטובים בעולם עם הערכים הלימודיים טובים ביותר, איכות מוצרים מובילה ובטיחות שעומדת בתקנים המחמירים של ארה”ב, אירופה וישראל.

קישורים לעיונכם:
?צעצועי התפתחות לתינוקות מבית דולצ’ה וג’נוד
?דמויות של חיות ברמת דיוק מוזיאונית מבית Safari ללימוד אודות עולם החי
?משחקי קופסא החל מהלימוד הראשוני ועד לפיתוח החשיבה האסטרטגית
?הרכבות חכמות לפיתוח הדמיון, היצירתיות והמוטוריקה העדינה
?ערכות מדע המובילות בעולם לפיתוח הידע המדעי מבית 4M
?ערכות יצירה מבית 4M וג’נוד לפיתוח המיומנויות וטכניקות היצירה
?בובות Our Generation לפיתוח חוש האסתטיקה והמשחקיות הבריאה
?בובות של חיות מסדרת WWF הקרן להצלת החיות הנכחדות
?גלובוסים מדהימים מבית Tecnodidattica שמלמדים אודות הכוכב שלנו ועולם החי

כל זאת ועוד במגוון ענק של מעל ל-1400 מוצרים ניתן להשיג במאות חנויות מיוחדות בכל הארץ, אבל רק המיוחדות שמבינות בצעצועים ודואגות לדור העתיד שלנו.
לעזרה במציאת חנות צעצועים חכמה שקרובה לביתכם, התקשרו אלינו ל 09-9502552 שלוחה 1
אם לא מצאתם חנות קרובה שנוח ונעים לכם לקנות ממנה, תמיד תוכלו להזמין ישירות באתר שלנו ואנחנו נשלח אליכם לנקודת האיסוף הקרובה או במסירה אישית עד בית.
?www.lia.co.il

ספארי דמויות ורפליקות – האמנות שמאחורי הדמויות

תשוקה, גאווה, שלמות

בחברת ספארי® עיצוב הצעצועים נעשה בקפדנות רבה ובהתאמה לביקורת העין הרגישה ביותר, זאת של הילד.
הצעצועים של ספארי® מוגמרים בעבודת יד מושלמת עם מגע של אמנות, דיוק וכבוד.
החל מהמחקר המקיף ועד לעבודת האמנות הדקדקנית, כל פסלון עובר תהליך ייחודי של ביקורת איכות ודיוק לפני שהוא מגיע למדפי החנויות.
דמויות ספארי® הם אוצרות מיוחדים לכל החיים, אבל הם לא חייבים להישאר על מדף האספנים.

הפיסול הקסום

צוות האמנים המפסלים של ספארי® בעלי המומחיות המיוחדת בבעלי החיים השונים וביצורים המיתולוגיים, עוסק במחקר אנטומי קפדני של בעלי החיים לפני יצירת כל מודל של חיה.
בהמשך קו הייצור של הדמויות של ספארי® יפעל במדוייק על פי המודל הנבנה על ידי צוות האמנים והמפסלים ונצבעת בעבודת יד בעדינות מירבית…

כל דמויות ייחודית ויחידה במינה

לאחר סיום תהליך הפיסול, הדמות עוברת לצוות אמני הצביעה המקצועי של ספארי® לתהליך צביעה ידנית הנותנת דגש לכל פינה וסדק, תהליך זה הופך כל דמות ליצירה ייחודית במינה שאין שניה בדיוק כמוהה.
רמת הייחודיות הזאת היא עוד סיבה שבגללה ילדים, מבוגרים ואספנים מכל העולם כל כך אוהבים את צעצועי החיות של ספארי®!
האמנים של ספארי® בוחרים בקפידה את הצבעים על פי נתוני החיה בפועל כדי להבטיח את האותנטיות.
אם היצור חי רק בדמיון מוחנו, כמו דמויות הדרקונים והפנטזיה, הם משתמשים בדמיון ורוח הילדות כדי להביא אותו לחיים!
זה הוא תהליך יסודי, כי הוא דורש מיומנות, חזון וראיה יצירתית.