מדיניות משלוחים

אתר ליה (להלן: "האתר") הינו אתר על רשת האינטרנט המנהל חנות וירטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל. בעלת האתר הינה חברת ליה טויס בע”מ.

המכירה באתר מנוהלת על-ידי חברת ליה טויס בע”מ (להלן "חברת ליה").

פעולה באתר הינה כל פעולה של הזמנה או רכישה של מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר.

כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

לבירורים שונים ונוספים ניתן לפנות לנציגי השרות של חברת ליה באמצעות דואר אלקטרוני שכתובתו הינה shop@lia.co.il או טלפונית בטל` 09-9502552 שלוחה 0, בימים א`-ה` בין השעות 10:00-17:00.

כתובת משרדי הניהול של החברה:

ליה טויס בע"מ

אריה שנקר 1

מתחם WeWork

הרצליה פיתוח 4672501

  1. מועדי אספקה

מועד אספקת המוצרים המפורט בעמוד המכירה הוא בימי עבודה, הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין. חברת ליה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.

במידה שהלקוח מבקש לשנות את הכתובת לאספקה, ובכפוף לאישור בקשה זו ע"י חברת ליה, ייספרו ימי העבודה מיום אישור בקשת שינוי הכתובת על-ידי חברת ליה.

חברת ליה לא תהא אחראית לכל איחור באספקת המוצר שאינו בשליטתה. במקרה של איחור באספקה רשאי המזמין לבטל את הזמנתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.

אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח ו/או לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח ו/או לכל מקום ו/או בכל דרך שהיא שתתואם עם הלקוח, וכל זאת באישורה הבלעדי של חברת ליה ובהתאם לתנאי חברת המשלוחים מטעם חברת ליה.

מובהר בזאת כי במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם חברת ליה, לבצע את משלוח המוצרים לבית הלקוח ו/או לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח מכל סיבה שהיא לרבות בשל מיקומו של בית הלקוח ו/או בשל תנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם חברת ליה, יהיה רשאי הלקוח לאסוף את המוצרים מן הספק ו/או מכל גורם אחר המחזיק במוצרים אך לא יאוחר מחלוף 10 ימים מהודעתה של חברת ליה ללקוח.

  1. הובלה ומשלוח

במשלוח ע"י חברת שליחויות השירות כולל הבאת המוצר עד פתח דירתו של הלקוח כולל סבלות למוצרים כבדים עד קומה שלישית (בעבור כל קומה מעל קומה 3 בבנין ללא מעלית יש צורך בתשלום נוסף של 35.- ש"ח ).

מסירת המוצר הינה אישית בלבד, קרי לידי המזמין בלבד ובהצגת תעודת מזהה של המזמין במעמד המסירה. היה והמזמין אינו מקבל את המוצר באחריותו הבלעדית ליתן ייפוי כוח מטעמו וכן תעודה מזהה שלו למקבל המוצר שהוזמן.

עקב המצב הביטחוני השורר במדינה, מסרבות חברות ההובלה להוביל מוצרים לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל. במקרים אלה תהיה חברת ההובלה רשאית לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הלקוח ועל חברת ההובלה ובהודעה מוקדמת לחברת ליה.

חברת ההובלה רשאית לדרוש כי בעת מסירת המוצר יהיה נוכח בדירה בעל כרטיס האשראי שביצע את הרכישה, וכי הוא יציג בפני הנהג את תעודת הזהות שלו ו/או כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה.

במוצרים שערכם מעל 200 ₪ רשאי המוביל לדרוש כי אריזת המוצר תיפתח במעמד המסירה, כדי לוודא כי המוצר הגיע ללא פגם או נזק.

לקוח המעוניין לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי כאמור לעיל, יסמן זאת במקום המתאים בטופס ההזמנה . כמו כן, על הלקוח לתאם עם הספק בתוך יום עבודה אחד ממועד הודעת הזכייה, את מועד ומקום האיסוף. במקרה של איסוף עצמאי כאמור לעיל, לא יחויב הלקוח בדמי טיפול ומשלוח. לקוח אשר לא יציין את בקשתו להובלה עצמית בדף ההזמנה, לא יוכל לאסוף את המוצר בעצמו מאוחר יותר, ויחויב בדמי הטיפול וההובלה.

במשלוחים בדואר הלקוח יקבל שובר לתיבת הדואר איתו יש לגשת לסניף הדואר ולאסוף את החבילה.

משלוחים בדואר מבוטחים ע"י דואר ישראל ומוגבלים להזמנות שערכן עד 400 ש"ח.

בעת איסוף עצמאי של המוצר ממחסן ספק או ממחסן חברת ליה, יהיה על הלקוח להציג תעודה מזהה וכרטיס אשראי של מבצע ההזמנה. לקוח המבצע איסוף עצמאי של המוצר , יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, אשר יגרם למוצר מרגע שהמוצר הועבר לחזקתו, לרבות נזק אשר נגרם למוצר במהלך הובלת המוצר.

איסוף המוצרים מחברת ליה הנו בכפוף למלאי הקיים ולאחר אישור ההזמנה.

כ"כ, לקוח המשנה את כתובתו לקבלת מוצר ו/או מעדיף לקחת המוצר מחברת המשלוחים, חייבת חברת המשלוחים והלקוח עצמו את אישורה של חברת ליה.

  1. ביטול רכישה

א. ביטול רכישה ע"י לקוח לפני חיוב כרטיס האשראי ולפני משלוח המוצר ללקוח:

במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לפני שחויב כרטיס האשראי, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשרות לקוחות חברת ליה, או באמצעות דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות, ללא חיוב כלשהו.

ב. ביטול רכישה ע"י הלקוח לאחר חיוב כרטיס האשראי ולפני משלוח המוצר ללקוח:

במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שכרטיס האשראי שלו חויב ולפני משלוח המוצר אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשרות לקוחות חברת ליה, או באמצעות משלוח דוא"ל. במקרה זה יוחזר לו כספו באמצעות חברת האשראי. (למעט מקרים בהם מדובר בהזמנה מיוחדת).

ג. ביטול רכישה ע"י החברה לפני משלוח המוצר ללקוח:

מובהר בזאת ללקוח, כי במידה ולא סיים את הזמנתו, ולא הכניס את כל הפרטים הנדרשים לשם ביצוע החיוב והמשלוח (לרבות כרטיס אשראי, ת.ז , כתובת וכו') בתוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי. (למעט מקרים בהם מדובר בהזמנה מיוחדת).

ד. ביטול הזמנה מיוחדת:

הזמנה מיוחדת הינה הזמנה של מוצר הנרכש בחו"ל ומיובא בהזמנה אישית ללקוח.

(ניתן לברר בטלפון שירות הלקוחות לגבי מוצרים נוספים הנכללים בסעיף זה).

ביטול הזמנה מסוג זה כרוך בדמי ביטול מיוחדים בשיעור של 30% מערך העסקה ובכפוף להחלטת החברה.

יש להדגיש כי ביטול מסוג זה יהיה הן בכתב והן בהודעה טלפונית למחלקת שירות הלקוחות של החברה.

ה. ביטול לאחר משלוח המוצר ללקוח

במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות יצירת קשר טלפוני עם שרות לקוחות חברת ליה, תוך 21 יום מיום קבלת המוצר. על הלקוח להחזיר את המוצר סגור וחתום לחברת ליה באריזתו המקורית על כל חלקיו.

יש להדגיש כי עלויות ההובלה וביטוח המוצר בהחזרתו הן באחריותו הבלעדית של הלקוח ואינן באחריותה של חברת ליה.

במקרה זה תושב ללקוח ערך קנייתו, בקיזוז עלות המשלוח מערך העסקה (כולל בעסקאות בהן ניתן משלוח חינם), במידה שלבקשת הלקוח ההחזרה נעשתה באמצעות שליח מטעם חברת ליה, יחויב הלקוח גם בעלות המשלוח חזרה.

במידה שלמוצר המוחזר נגרם נזק כלשהו המוריד מערכו, תהיה חברת ליה רשאית לתבוע מהלקוח את דמי הנזק וזאת בנוסף לדמי הביטול ולדמי המשלוח לעיל. לעניין זה, החזרת מוצר תקין כשאריזתו המקורית פגומה ו/או קרועה, תיחשב כנזק למוצר בשיעור מוסכם של 25% ממחירו והלקוח יחוייב בגינו.

יש להדגיש כי לחברת ליה השיקול הבלעדי בקביעת הנזק ובערכו.

ה. ביטול החלפה כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר

על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה והלקוח קיבל מוצר פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לקבל מוצר אחר/חדש במקומו, על-ידי פניה למוקד שירות הלקוחות של חברת ליה.

במקרה שהביטול אכן מוצדק מהנימוקים לעיל, ישלח הלקוח את המוצר אל חברת ליה ויזוכה במלוא סכום העסקה באמצעות חברת האשראי.

ו. ביטול מכירה ע"י חברת ליה והפסקת פעילות האתר

בכל מקרה אשר מחמת "כוח עליון" ואירועים התלויים בצד שלישי, בהם נבצר מחברת ליה לנהל את האתר כתיקנו ו/או לספק את המוצרים ו/או לעמוד בכל התחייבות אחרת, רשאית חברת ליה לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם.

במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כוח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, ו/או מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות האתר.

חברת ליה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות כל מבצע ע"פ שיקול דעתה הבלעדי בלבד.

  1. שרות לקוחות

לרשות הגולשים באתר והמזמינים באמצעותו, עומד שירות הלקוחות של חברת ליה.

השרות מטפל ומסייע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.

השרות פעיל בימים ובשעות הבאים:

ימים א`-ה` משעה 10:00 עד 17:00

מספרי הטלפון של השרות: 09-9502552 שלוחה 0

ניתן לפנות גם בפקס 09-3720171

פניות באמצעות האמייל

בשעות שבהן השרות אינו פעיל ניתן לפנות למוקד באמצעות האימייל shop@lia.co.il.

חברת ליה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מעת לעת.

רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.

במקרה של מחלוקת בין הלקוח לבין חברת ליה, בכל נושא שהוא, לרבות שירות ו/או מוצר זה או אחר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט הבלעדי בבתי המשפט בת"א בלבד.